Rodinný hotel SLUNEČNÁ LOUKA (Lipno nad Vltavou)

Společnost JULIA UNO Group s.r.o. se sídlem Litvínovická 1478, 370 01 České Budějovice, IČ: 25185322, zapsaná u Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 8416 (dále jen jako „hotel“).

Tyto podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané mezi hotelem a jinou osobou. Tyto podmínky tedy platí obecně pro všechny hotelové hosty a agentury (dále jen „host“), se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb.

1. REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB

- rezervace ubytování a dalších služeb v hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možná pouze emailem;
- rezervace se považuje za platnou v případě, že hotel písemně (e-mailem) potvrdí hostovi provedenou rezervaci nebo host obdrží automatické emailové potvrzení generované příslušným online rezervačním systémem. Host je povinen uhradit dle pokynů v potvrzení rezervace zálohu.
- platná rezervace se považuje za závaznou pro hosta. Pro hotel je závazná, pokud host včas a dle pokynů v potvrzení rezervace uhradí zálohu;
- v případě, že nebudou splněny výše uvedené podmínky v tomto článku, hotel nemusí ubytování a služby hostovi poskytnout;
- údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace, jsou závazné pro obě strany.

2. CENY UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB, STORNOVACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY:

- cena ubytování a dalších služeb je uvedena za pokoj na jednu noc včetně snídaně, pokud nezvolí host jinak;
- v ceně ubytování a dalších služeb je zahrnuto DPH v platné výši dle aktuální legislativy; místní poplatek z pobytu dle obecně závazné vyhlášky obce Lipno nad Vltavou je zahrnut v ceně ubytování;
- příplatek za zvíře na pokoji činí 450 Kč/noc;
- zrušení potvrzené, tj. platné, rezervace je možné učinit pouze písemnou formou, tedy emailem; přesný způsob zrušení rezervace je stanoven rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit;
- při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. www.booking.com), je nutné rezervaci zrušit přes tohoto poskytovatele, a to způsobem, který tento poskytovatel pro zrušení rezervace vyžaduje;
- změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín, je považován za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace;
- cenu ubytování a dalších služeb je možné uhradit v hotovosti, kdy hotel akceptuje měnu CZK a EUR; v případě platby kreditní/platební kartou bude účtována částka v měně CZK nebo v měně platební karty klienta;
- hotel si vyhrazuje právo předběžné předautorizace karty hosta až do výše celkové ceny ubytování a dalších služeb;
- hotel si vyhrazuje právo předběžného vyúčtování celkové ceny ubytování a dalších služeb z předložené platební/kreditní karty hosta, stanovují-li to podmínky dané rezervace;
- v případě nedostavení se hosta v termínu rezervace je rezervace stornována a hotel je oprávněn účtovat náklady dle storno podmínek dané rezervace.

3. PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA:

- host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, a s ostatními hosty hotelu spoluužívat vybavení společných prostor hotelu;
- host je odpovědný za všechny jím způsobené škody v hotelu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění, výše úhrady bude určena hotelem;
- host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v hotelu, aby mohla být sjednána náprava;
- host je povinen nejpozději v den odjezdu uhradit náklady spojené s využitím služeb hotelu, včetně doplňkových služeb, nebylo-li dohodnuto jinak; v případě neuhrazení částky je hotel oprávněn účtovat (strhnout) odpovídající částku z udané platební karty hosta po jeho odjezdu;
- host může odstoupit od smlouvy na základě stornovacích podmínek nebo v případě, že hotel neposkytl hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu hotelu;
- doba přihlášení do hotelu je od 15:00 hodin v den příjezdu, dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za případný poplatek;
- doba odhlášení je do 10:00 hodin v den odjezdu; pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a za poplatek;
- celý hotel je nekuřácký; porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách hotelu opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval smluvní pokutu ve výši 4.000 Kč; zákaz kouření a s ním spojená smluvní pokuta se vztahují i na kouření elektronických cigaret; kouření je možné pouze před hotelem v místech tomu vyhrazených;
- v době od 22:00 do 6:00 hodin je doba nočního klidu; chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování); v případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel účtovat hostovi smluvní pokutu až do výše 4.000 Kč nebo v nutných případech volat Policii ČR;
- psi mohou být ubytováni v hotelu na základě potvrzení hotelu za poplatek 450 Kč/den.

4. PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU:

- hotel je povinen pro hosta zajistit ubytování, které odpovídá standardu hotelu;
- v případě, že hotel nemůže hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, má povinnost zajistit pro hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení.

5. ZPRACOVÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

5.1  Host bere na vědomí, že hotel v roli správce osobních údajů zpracovává osobní údaje hosta (zejména identifikační, adresné, autentizační, kontaktní údaje, údaje o plnění smluvního vztahu a jiné osobní údaje, kterými jsou nezbytné osobní údaje, zejména se jedná o: jméno, příjmení, datum narození, kontaktní email, kontaktní telefon, kontaktní adresa, případné autentizační údaje, číslo průkazu (občanský průkaz/cestovní pas), jeho platnost a datum a místo vydání, a to pro následující účely:

5.1.1  uzavření a plnění smluv;
5.1.2  rezervace ubytování, ubytovací, stravovací a doprovodné služby, jakými jsou zejména přepravní služby, služby požadované hostem v hotelu;
5.1.3  propagační a marketingová činnost spočívající zejména v zasílání pravidelných novinek a informací o aktivitách, službách, zasílání našich nabídek a dalších obchodních sdělení, a to nejen ve formě newsletteru vydávaného v elektronické podobě a zasílání „PF“;
5.1.4  ochrana vlastních práv a právních nároků;
5.1.5  administrativní potřeby, evidence a tvorba statistik;
5.1.6  plnění obecných zákonných povinností.

5.2 Právními základy pro zpracování osobních údajů dle výše uvedených účelů jsou:

5.2.1  pro účel dle bodu 5.1.1 nezbytnost pro plnění smluv a ve vztahu k údajům dalších osob oprávněný zájem hotelu na plnění uzavřených smluv;
5.2.2  oprávněný zájem hotelu pro poskytování jeho služeb dle bodu 5.1.2.;
5.2.3  oprávněný zájem hotelu. na rozvoji vlastního podnikáni a akvizici nových zákazníků pro účel dle bodu 5.1.3;
5.2.4  oprávněný zájem hotelu na řádné ochraně a účinného uplatňování práv a nároků hotelu pro účel dle bodu 5.1.4;
5.2.5  oprávněný zájem hotelu na administraci, evidenci uzavřených smluv a na tvorbě statistik pro účel dle bodu 5.1.5,
5.2.6  nezbytnost pro plnění zákonných povinností hotelu, zejména z oblasti daňové a účetní pro účel dle bodu 5.1.6.

5.3  Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytně nutnou pro naplnění účelu, respektive po dobu, po kterou bude účel stále aktuální, zejména:

5.3.1  pro účely dle bodu 5.1.1, 5.1.2 po dobu účinnosti smluvního vztahu;
5.3.2  pro účel dle bodu 5.1.3 nejdéle po dobu 12 (dvanácti) měsíců po ukončení účinnosti smluvního vztahu;
5.3.3  pro účel dle bodu 5.1.4 a 5.1.5 po dobu trvání promlčecí doby, včetně doby pokrývající její případné stavení či přerušení, typicky však ne déle než 16 (šestnáct) let po ukončení účinnosti smluvního vztahu;
5.3.4  pro účel dle bodu 5.1.6 VOP výše po dobu plnění příslušných zákonných povinností.

5.4  Osobní údaje osob uváděných v odst. 5.1 budou za výše uvedenými účely předávány dalším příjemcům v roli správců a zpracovatelů. Těmito příjemci mohou být:

5.4.1  Obchodní partner hotelu.;
5.4.1  orgány veřejné správy, jako jsou cizinecká policie, policie, exekutoři, generální finanční ředitelství, a to v případě, kdy toto ukládá hotelu právní povinnost nebo kdy je to nezbytné pro ochranu práv a právních nároků hotelu.
5.4.2  osoby zapojené do procesu obchodní a marketingové komunikace, jako jsou osoby zajišťující poštovní a e-mailové rozesílky;
5.4.3  osoby zejména vystupující jako správci a dodavatelé IT, poskytovatelé služeb, provozovatelé webových stránek a s tím souvisejících služeb správy a údržby a zajišťující technické operace nebo jiné operace zpracování, jako je: SOFTINES s.r.o. (IČ: 28076818), NEXGEN IT s.r.o. (IČ: 28145577), Mittera networks s.r.o. (26098571) a jejich smluvní podzpracovatelé;
5.4.4  další kategorie příjemců uvedené na webových stránkách hotelu.

5.5  Subjekty údajů jsou oprávněny:

5.5.1  požadovat přístup k jejich osobním údajům;
5.5.2  požadovat opravu, doplnění či výmaz osobních údajů;
5.5.3  požadovat omezení zpracování osobních údajů;
5.5.4  požadovat vysvětlení zpracování osobních údajů;
5.5.5  vznést námitku proti zpracování osobních údajů, a to včetně námitky proti zpracování za marketingovými účely – tuto námitku je subjekt oprávněn vznést již při uzavíráni smlouvy, a případně při zaslání každého jednotlivého obchodního sdělení, nebo kdykoli jindy;
5.5.6  využít práva na přenositelnost osobních údajů;
5.5.7  využít práva podat stížnost proti zpracování osobních údajů k Úřadu pro ochranu osobních údajů.

5.6  Veškerá práva lze uplatnit na následujících kontaktech hotelu:

5.6.1  E-mail: manager@slunecnalouka.cz;
5.6.2  Doručovací adresa: Rodinný hotel SLUNEČNÁ LOUKA, Pověřenec pro ochranu osobních údajů, Lipno nad Vltavou, č.p. 300, 382 78.

5.7  Hotel je povinen informovat osoby uvedené jako subjekty údajů v odst. 5.1 o zpracování jejich osobních údajů v rozsahu informací, které jsou uvedeny v tomto čl. 5. Hotel, je dále povinen informovat subjekty údajů podle tohoto odstavce bez zbytečného odkladu od účinnosti o předání osobních údajů subjektu údajů příjemcům nebo zpracovatelům osobních údajů hotelu. Hotel je povinen sdělit informace podle tohoto odstavce ve snadno srozumitelné podobě, s přihlédnutím k okolnostem a schopnostem subjektů údajů.

5.8  Povinnost hotelu informovat subjekty údajů podle odst. 5.7 se obdobně uplatní i na veškeré případné změny týkající se informací o zpracování.

5.9  Hotel i host potvrzují, že informace obsažené v tomto článku 5, nepředstavují smluvní ujednání. Hotel je povinen udržovat tyto informace o zpracování aktuální, a z tohoto důvodu se na jejich změny neaplikují omezení. Hotel je oprávněn tyto informace změnit kdykoli a informovat o tom hosta elektronickými prostředky.

6. ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

6.1  Informace týkající se ochrany a zabezpečení osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů Rodinného hotelu SLUNEČNÁ LOUKA a jsou zveřejněny na internetové stránce hotelu: https://www.slunecnalouka.cz, v záložce Informace a zásady zpracování osobních údajů.

7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ


- tyto podmínky jsou platné́ od 1. 1. 2024 a hotel si vyhrazuje právo jejich změn a host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami